嗨,我很好,那么你呢?

Feel It All (Band Jam) - KT Tunstall

一个人:

《Feel It All (Band Jam)》

I'm growing like a seed, rains been falling on me
我如种子一般生长,雨滴点点落我身
I've been covered in cold,
我被冰冷席卷
I've been shrouded and downed
寒潮挟裹心低落
My heart is on a wire,
我内心正火热
sailing pretty like a bird
心如羁鸟飞入林
But the hunter is out and the eagle is hurt
但猎人已出 伤及飞鹰

The word that I feel, feel it all, yes, I can feel, feel it all
那些言语 我全都有真真切切的感受 是啊 我能感受到 点点滴滴全知悉
I'm looking to the sky
我望向天空
and I'll be listening to the stars
欲聆听繁星言语
And maybe thinking of you,
或许也想想你
and wondering where you are
思忖你在何处
Do you know what you've done for me?
你知道你对我做了什么吗
You made my branches grow
你让我的枝干成长
Now they can play with the wind
现在它们已能在风中嬉戏
and they can carry the snow
能接住皑皑白雪
And they can feel, feel it all,
它们能感知 感知那风雪纷扬
yes,They can feel, feel it all
是啊,它们能知晓,知晓那点点情意
So take what you want,
所以带走你想要的吧
leave what you don't need
留下你不需要的东西
And I'll go looking for you,
我会去找寻你
you keep your eye out for me
你也留心关注我
Cause our heart is on a wire,
只因我们的心在一线
sitting pretty like a bird
如电线上悠然而立的憩鸟
But the hunter is hunting and the eagle is us
然而猎人正在捕猎 那鹰就是我们
And we can feel, feel it all,
我们能感受到 丝丝毫毫起涟漪
yes,we can feel, feel it all
是的 我能感受到 点点滴滴全知悉
Oh, we can feel, feel it all,
噢,我能感受到 丝丝毫毫起涟漪
oh, we can feel, feel it all, feel, feel
是的,我能感受到 点点滴滴全知悉 感受 感受
Feel it all and we can feel, feel it all
点点滴滴全知悉 我能感受到 点点滴滴全知悉
feel, feel, feel it all
感受 感受 点点滴滴全知悉
Oh, we can feel, feel, we can feel,
噢,我能感受到 感受 我能感受到
feel it all, feel, feel, feel it all
感受 感受 我能感受到


评论
热度(22)

© 妙小姐 | Powered by LOFTER