嗨,我很好,那么你呢?

A Promise is a Promise - John Stoddart

小豆之家:

I know they leave me we've been this agreeing
我知道他们离我而去
Much more than we get along
我们对此大加赞同
And every time I try to say what you're saying
每当我试图如你所愿
I only say it wrong
都只会弄巧成拙
When does the trying become waiting to give up
当竭尽全力变成轻言放弃
And it doesn't matter any more
那也没有关系

That a promise is a promise
说到就要做到
Did you mean it when you say
你是否会言而有信
Last forever last forever
一直持续到永远
Can you take back the love
你是否会收回你的爱
You've already give away
你已经放弃了这段感情
Expect what's the last time you kissed me
等到最后 希望你会和我吻别
For more than to say goodbye
而不是无情说再见
Baby
宝贝
I near haven't told you leave me
我没有说过让你离开我
You're the girl I still desire
你是我梦寐以求的女孩
This life is moving
这种生活还在继续
So much faster than we plan
远远超出我们的控制
We can still go back to where we begin
我们仍然可以回到起点 重新开始
A promise is a promise
说到就要做到
Did you mean it when you say
你是否会言而有信
Last forever last forever
一直持续到永远
Can you take back the love
你是否会收回你的爱
You've already give away
你已经放弃了这段感情
A promise is a promise
说到就要做到
Did you mean it when you say
你是否会言而有信
Last forever last forever
一直持续到永远
Can you take back the love
你是否会收回你的爱
You've already give away
你已经放弃了这段感情
The best time of my life
放弃了我生命中最美好的时光
Cause when I see used I land I know
因为当我回想起曾经的点点滴滴
You know what's on my mind before
曾经你知道我的所想所思
They say a word to explain what I'm feeling
他们用一句话道出了我的感觉
This life is moving
这种生活还在继续
So much faster than we plan
远远超出我们的控制
We can still go back to where we begin
我们仍然可以回到起点 重新开始
A promise is a promise
说到就要做到
Did you mean it when you say
你是否会言而有信
Last forever last forever
一直持续到永远
Can you take back the love
你是否会收回你的爱
You've already give away
你已经放弃了这段感情
A promise is a promise
说到就要做到
Did you mean it when you say
你是否会言而有信
Last forever last forever
一直持续到永远
Can you take back the love
你是否会收回你的爱
You've already give away
你已经放弃了这段感情

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度(9)

© 妙小姐 | Powered by LOFTER