嗨,我很好,那么你呢?

Superman - Five for Fighting

适合闭上眼睛听的曲儿

一个人:

《Superman》

I can’t stand to fly
我不想要再漫无目的的飞行
I’m not that naive
我并不是在耍小孩子脾气
I’m just out to find
我只是试图找到
The better part of me
更好的自己

I’m more than a bird...i’m more than a plane
我远远胜过一只鸟……远远胜过一架飞机
More than some pretty face beside a train
胜过火车旁一张张漂亮的脸蛋儿
It’s not easy to be me
做我的角色并不容易

Wish that I could cry
但愿我可以哭泣
Fall upon my knees
但愿我可以被挫折打倒
Find a way to lie
但愿我可以肆意撒谎
About a home I’ll never see
一切都只因我那素未谋面的家啊
It may sound absurd...but don’t be naive
这些可能听起来太过荒谬……但是别犯傻了
Even heroes have the right to bleed
即使是英雄也有受伤的权利
I may be disturbed...but won’t you concede
我可能有些语无伦次……但你不得不承认
Even heroes have the right to dream
即使是英雄也有做梦的权利
It’s not easy to be me
我的角色一点儿也不容易

Up, up and away...away from me
高高在上的样子 遥不可及
It’s all right...you can all sleep sound tonight
尽管如此……今晚你们依旧大可安心沉睡
I’m not crazy...or anything...
我并没有疯掉或者不正常
I can’t stand to fly
我只是不能再忍受这样漫无目的的飞行
I’m not that naive
我并不是在耍小孩子脾气
Men weren’t meant to ride
平凡的人们生来并不会
With clouds between their knees
腾云驾雾
I’m only a man in a silly red sheet
我不过是一个穿着傻乎乎红披风的平凡人
Digging for kryptonite on this one way street
走在寻找氪星石的这条不归路
Only a man in a funny red sheet
不过是一个穿着滑稽红披风的平凡人
Looking for special things inside of me
追寻我那内心深处的使命
Inside of me
我那内心深处
Inside me
内心深处
Yeah, inside me
耶,内心深处
Inside of me
内心深处的使命
I’m only a man
我不过是一个
In a funny red sheet
穿了滑稽红披风的平凡人
I’m only a man
我不过是一个
Looking for a dream
追寻梦想的平凡人
I’m only a man
我不过是一个
In a funny red sheet
穿了滑稽红披风的平凡人
And it’s not easy, hmmm, hmmm, hmmm...
然而一切并不容易,hmmm,hmmm,hmmm……

Its not easy to be me
做我的角色一点儿也不容易


评论
热度(5)

© 妙小姐 | Powered by LOFTER