嗨,我很好,那么你呢?

Long Way Back - Lilly Wood And The Prick

今天你开心了吗?

小豆之家:

I've got no plan to fix all of your problems
解决你一切问题可不在我计划之内

Man oh man don't get on my nerves like that
男人啊你可不要搅得我心烦

And why is it that everybody thinks we're gonna be alright
为何每个人都觉得我俩间关系会好起来

When we complain all day all day all day
而我们成日却抱怨连天
And all night
不分昼夜

It's a long way back
峰回路转可是漫漫长路

It's a long way back
回心转意也并非易事

Why do they keep on telling me there are plenty of fish in the sea
为什么人们不断对我说天涯何处无芳草

Do i look do i look like i'll end up like that
我难道看上去像是想终结这段感情的样子吗
Like that
是这样吗

And why did all the children tell you all of these horrible things
为什么所有幼稚鬼都给你讲些可怕的事情

Well they forgot to say that youth was gonna hurt and sting and sting
他们可别忘了年轻人总会伤痕累累遍体鳞伤

It's a long way back
峰回路转可是漫漫长路

It's a long way back
回心转意也并非易事

It's a long way back
峰回路转可是漫漫长路

It's a long way back
回心转意也并非易事

It's a long way back
峰回路转可是漫漫长路

It's a long way back
回心转意也并非易事

It's a long way back
峰回路转可是漫漫长路

It's a long way back
回心转意也并非易事

小豆之家敬上!

评论
热度(4)

© 妙小姐 | Powered by LOFTER