嗨,我很好,那么你呢?

YDU (BKAYE Remix) - BKAYE、Opia

推荐一首~

小豆之家:

I know, remind me
我知道 是你让我想起
You won’t let me forget, no
你不会让我忘记以往
I know, beside me
我承认 尽管你就在身旁
The side of you that I know
我却只了解你的一面

Cuz if it’s not love then it’s worthless
如果这不是爱 那将我拉回你身边

To pull me right back
便是无用之举
Slip of my eye and I’m wordless
双眼迷茫 无言的沉默
You don’t understand
你不懂

You don’t understand my love
你不会理解我爱你的方式
You don’t understand my love
你不会理解我爱你的方式
You don’t understand
你不懂
You don’t understand
你不会明白
You don’t understand my love, my love, my
你不会理解我爱你的方式

You don’t understand
你不懂
You don’t understand
你不会明白
You don’t understand my love
你不会理解我爱你的方式

Come back, with your quiet eyes
回忆起 你宁静注视的目光
Don’t blind me with regret, no
别欺骗我又来后悔
Come back, don’t you realize
回来我身边 难道你没意识到
I’ll go wherever you go
我会追随你到天涯海角

And you don’t understand my love
可你不会理解我爱你的方式
You don’t understand my love
你不会理解我爱你的方式
You don’t understand
你不懂
You don’t understand
你不会明白
You don’t understand my love, my love, my
你不会理解我爱你的方式

You don’t understand
你不懂
You don’t understand
你不会明白
You don’t understand my love
你不会理解我爱你的方式

You don’t understand
你不懂
You don’t understand
你不会明白
You don’t understand
你不懂
You don’t understand
你不会明白
You don’t understand
你不懂
You don’t understand
你不会明白

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度(11)

© 妙小姐 | Powered by LOFTER