嗨,我很好,那么你呢?

You And I - Palpitation

怎么有种荡漾感😊

小豆之家:

Echoes in my head
记忆在回荡在我脑海
I dream I feel at night
夜晚我游离在梦境里
That time goes by
时间缓缓流逝
But here it stands still all the time
可那一刻终生定格在我心
I'm not the one I'd like to be
我并未成为我愿成为的人
Why can't you see
你为何不懂呢

Why are you wasting time on me
你为何要在我身上虚耗光阴
When I'm not me
而我也并不真实
Echoes in my head
记忆在回荡在我脑海
I dream I feel at night
夜晚我游离在梦境里
That time goes by
时间缓缓流逝
But here it stands still all the time
可那一刻终生定格在我心
I'm not the one I'd like to be
我并未成为我愿成为的人
Why can't you see
你为何不懂呢
Why are you wasting time on me
你为何要在我身上虚耗光阴
You will always be the one
你总是那个
To take another piece of me
牵动着我心的人
I will always be the one
而我也总是
To have another breakdown
心碎得四分五裂
You will always be the one
你总是那个
To take another piece of me
牵动着我心的人
I will always be the one
而我也总是
To let you break me down...
让你把我折磨到心碎

小豆之家敬上!

评论
热度(14)

© 妙小姐 | Powered by LOFTER