嗨,我很好,那么你呢?

You - Tom Day

晚安😊

小豆之家:

been pushing you away for so long
将你狠心撂下过了这么久
It feels funny when we touch
当我们重逢难免有些滑稽
you cradle me inside your patience
你一度耐心哄我在摇篮中睡去
it's been long enough
时间已经过去这么久啦
but when its thirty four degrees outside
天气开始变冷
six weeks in a row
一晃就是六周

well your breath is like a cool change
你的呼吸就像转凉的天气
and I'm happy to be with you
我很高兴和你在一起
because you're qualified for friendship
因为你配得上我的友谊
and you love the taste of rain
你爱这雨的滋味
and your shoes have all got holes in them
鞋子到处都是破洞
your fathers concerned again
父辈也会送来关心
you've got a grandmother who wants to stay
你的祖母想留下来
a father who cant explain
你的父亲难以言说
that when the fuse is finished burning
在那千钧一发时
the explosion starts again
一瞬间炸开了锅
and when the culture is costly that you cant afford a snack
文明的代价之高 你买不起一份快餐
well the library and beach is free
图书馆和沙滩却始终为你免费敞开
and I'll settle with that
我就是那样想的
ha ha...
哈哈

小豆之家敬上!

评论
热度(4)

© 妙小姐 | Powered by LOFTER